Muterade jordgubbar

Vaknade kl 05:05...okej...nu backar vi bandet lite här...05:05!??!?! v*n! jag har ju semester! Hoppas innerligen att den naturliga sovklockan anpassar sig...*mumla ngt om typiskt och lagen om alltings jävlighet*

Förberedde kommande dagarnas träningar...analyser och upplägg bollades med tränare..som var mer entusiastisk än jag...dööööööör på träningen...men tävlingen blir rolig. Kommer bli sjukt kul att träffa kompisar från Sveriges alla hörn på SM. Motivationen går lite upp och ner måste jag erkänna dock..man kan ju undra lite om man inte har något bättre för sig ibland. På något sätt känns det lite skönt att det inte är kanonsommarväder just nu...

Kollade lite på friidrotten från lag-em. Svenske stavhopparen Jeng bröt av en stav i ett hopp. Undrar nu lite nyfiket hur man är funtad om man ger sig på stavhopp...vilka dårar!!!!

Jordgubbar som såg muterade ut (extremt stora) avnjöts mycket nöjt till kaffe och glass, dagens höjdare :)

Igår höre en röst från det förflutna av sig, kändes lite märkligt först, sedan kändes det som en knytvävslag i magen, sedan blev jag arg...och till slut orkade jag helt enkelt inte lägga energi på det och släppte det bara helt. Det kändes SKÖNT!

Imorgon blir det lite träning, tapas mat tror jag (om jag ids laga till det) och interna mästerskapen i boule!

Ikväll ser jag på walk the line som är så himla bra att jag inte kan låta bli en genomtittning till, och så lyssnar jag på bon ivers, thåström och pearl jam i i-poden. Förresten har jag fått en låt på hjärnan...går omkring och nynnar refrängen till johnny cash & nina p av pernilla andersson. Speciellt strofen; "nån sa fan va hon är fräsch, nina persson är min ängel, men man har väl ingen sportslig där, och förresten e hon redan kär, det har jag hört från säkra källor" har fastnat...it´s hopless, I tell you!

Dagens låt: keops pyramid - thåström cover på hoola bandoola band

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback